ساخت وبلاگ خرید از بانه لوازم جانبی موبایل گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تاچ ال سی دی سامسونگ تاچ ال سی دی خرید تلویزیون نمونه سوال امتحانی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

پس از معرفي گلكسي زد فليپ، در چند روز اخير شايعات زيادي در خصوص گلكسي فولد 2 (Galaxy Fold 2) به گوش مي‌رسد و امروز نيز در ادامه همين شايعات و اطلاعات درز كرده، يك منبع معتبر اعلام كرده كه جانشين آينده گلكسي فولد سامسونگ يكي از ويژگي‌هاي نمادين گوشي‌هاي سري نوت، يعني قلم اس پن را به همراه خواهد داشت.
اگر كمي دقيق‌تر به اين موضوع فكر كنيد، متوجه خواهيد شد كه استفاده از قلم اس پن در گوشي هوشمندي مانند گلكسي فولد 2 كاملاً منطقي و قابل قبول است. بر اساس گزارش‌ها، گلكسي فولد 2 در حالت باز شده داراي صفحه نمايشي 7.7 اينچي خواهد بود كه عملاً بزرگ‌تر از نمايشگر گلكسي نوت 10 پلاس است؛ بنابراين، چرا نبايد اين گوشي از قلم اس پن و مزاياي آن بهره ببرد؟ علاوه بر اين، با توجه به اطلاعات فاش شده، قلم اس پن در نظر گرفته شده براي گلكسي فولد 2 طراحي نسبتاً‌ متفاوتي خواهد داشت. شايد طراحي مجدد اين قلم ديجيتالي به دليل حساسيت بالاي نمايشگر منعطف سامسونگ بوده تا بر روي آن خراش نيندازد.

البته هنوز مشخص نيست كه آيا سامسونگ در گلكسي فولد 2 هم از شيشه فوق العاده نازك (UTG) گلكسي زد فليپ استفاده خواهد كرد يا ترجيح مي‌دهد دوباره به سراغ همان لايه پلاستيكي گلكسي فولد برود. همان طور كه صبح امروز خبر آن را منتشر كرديم، صفحه نمايش گلكسي زد فليپ هم برخلاف چيزي كه ادعا مي‌شد، اصلاً‌ در برابر خط و خش مقاوم نيست و حتي توسط ناخن هم خراشيده مي‌شود!
منبع فاش كننده خبر، همچنين مدعي شده كه گلكسي فولد 2 دوربين چهارگانه گلكسي اس 20 پلاس را به ارث خواهد برد كه شامل يك سنسور اصلي 12 مگاپيكسلي به همراه لنز تله فوتوي 64 مگاپيكسلي، لنز اولتراوايد 12 مگاپيكسلي و سنسور مدت پرواز سه‌بعدي است. يك نكته جالب ديگر اينكه، ظاهراً صفحه نمايش بيروني اين گوشي يك بريدگي وي شكل خواهد داشت، در حالي كه نمايشگر داخلي از يك حفره براي تعبيه دوربين سلفي استفاده خواهد كرد (البته احتمال به‌كارگيري فناوري دوربين زيرنمايشگر هم وجود دارد).

منبع : https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_fold_2_to_come_with_a_new_s_pen-news-41586.php


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , اخبار بازي ,
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 30 بهمن 1398 توسط امیر روزی طلب

حساب کاربری توییتر Rainbow Six Siege، با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه، از فصل اول سال پنجم این بازی با نام Operation Void Edge رونمایی کرد.

Rainbow Six Siege، جزو آن دسته از بازی‌های آنلاین نسل هشتمی است که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، با ارائه آپدیت‌های مختلف، محتویات متعددی را در اختیار کاربران قرار داد. این در حالی است که یوبیسافت همچنان قصد دارد از بازی خود پشتیبانی کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Rainbow Six Siege وارد پنجمین سال خود شده است و حساب کاربری توییتر رینبو سیکس سیج، با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه، فصل اول را معرفی کرده است. البته اطلاعاتی از محتویات فصل اول منتشر نشده است و تنها مشخص شده که فصل اول سال پنجم رینبو سیکس سیج، Operation Void Edge نام دارد. همچنین باتوجه‌به تیزر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد با محتویاتی روبه‌رو خواهیم شد که به فضا مرتبط باشد!

بااین‌حال شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه در جریان فصل اول از سال پنجم بازی Rainbow Six Siege، شاهد بازطراحی اپراتور Tachanka خواهیم بود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوبیسافت در چه زمانی جزئیات فصل اول از سال پنجم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع : https://gamingbolt.com/rainbow-six-siege-year-5s-season-1-is-called-operation-void-edge


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , اخبار بازي ,
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 23 بهمن 1398 توسط امیر روزی طلب

افزایش رنكینگ سایت و بصورت مداوم افزایش رنك صفحات سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل یك شیوه متداول اما مشكل برای سبقت سریع و توسعه فروش صد در صد برای بنگاه های اقتصادی كوچك ، متوسط و بزرگ محسوب میشود .
در این مقاله به روش افزایش رنك و رتبه سایت شما در گوگل میپردازیم . روشهای موثر در افزایش رتبه سایت شما ممكن كمی زمانبر یا مشكل باشد ولی نتیجه ای مطلوب دارد چراكه با افزایش رنك سایت شما در گوگل عملا گوگل وب سایت شما را به عنوان یك سایت با محتوای جذاب به كاربران پیشنهاد میكند و افزایش بازدید وب سایت شما 100 درصد شما را به سرعت به اهداف تان در راه اندازی وب سایت نزدیك تر میكند. افزایش بازدیدكنندگان سایت شما به سبك سازین موجب سبقت سریع و توسعه كسب و كار شما خواهد شد .

عوامل موثر در افزایش رتبه صفحات در گوگل »افزایش رتبه صفحات (page rank google) در گوگل در مجموع در افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل تاثیرگذار میباشد
۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو۲- موتورهای جست و جو اهمیت صفحات وب را بر اساس میزان لینك به آن طبقه بندی می كنند .۳- چنانچه لینك بیشتری در سایر پایگاه ها ثبت كنید رتبه بالاتری كسب خواهید كرد بیشتر سایت ها همچون طرفداری با داشتن لینك های فراوان توانسته اند به موفقیت دست یابند.۴- تبادل لینك بین سایت های هم خانواده یعنی سایت هایی كه موضوع مشابهی دارند ، موجب افزایش رتبه در موتورهای جست و جو خواهد شد .۵- شركت در بحث های رایج در تالارهای بحث و تبادل نظر ، گفتمان و یا گفت و گو و درج لینك در محل امضا یا در متن بحث به افزایش رتبه شما موتورهای جست و جو كمك موثری خواهد نمود.

عوامل موثر در افزایش رتبه سایت در گوگل

۱ – رعایت استاندارد در طراحی سایت

رعایت استاندارد در طراحی سایت و یا رعایت اصول بهینه سازی سایت (سئو) یكی از مهمترین نكات و ابزار در گارانتی نمودن افزایش رتبه صفحات و در نتیجه افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر میباشد .

۲ – دقت در نوشتن برچسب های متا ( متاتگ ) »

چنانچه طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا همان نرم افزار طراحی وب سایت استاندارد انجام شده باشد هر بخش كه دارای محتوای متن و تصویری است بطور معمول دارای برچسب های موضوعی ، عنوان و متاتگ ها میباشد كه دقیقا بایستی با جداسازی از طریق ، یا ; یا حتی (واژه) حداكثر تا 20 یا 30 كلمه وارد شود و صد البته كه وارد نمودن عنوان و متاتگ ها دارای اصول خاصی میباشد .

به هیچ عنوان متاتگ ها یا عنوان صفحات را در صفحاتی كه برای كاربران قابل دید میباشد وارد نكنید. وارد نمودن متاتگ ها یا حتی عناوین و همچنین بزرگ نوشتن كلمات كلیدی و لینكدار نمودن به صفحات بدون ربط ،تنها موجب ایجاد مزاحمت برای بازدیدكننده سایت خواهد شد . سایت ایسنا با رعایت كردن در انتخاب و همچنین نوشتن تگ ها توانست به جایگاه بالای جستجو ها دست یابد. لازم به توضیح است رعایت اصول طراحی گرافیكی صفحات و هماهنگی و یكپارچه بودن فونت و سایر متن و محتوای صفحات برای بازدیدكنندگان اهمیت دارد و شركت های طراحی سایت ، كارشناسان سئو و سایت هاییكه مقالات فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش مقالات طراحی وب منتشر میكنند به كاربران اینترنتی توصیه میكنند به هیچ عنوان از سایت هاییكه قوانین و شرایط بهینه سازی وب (سئو) را رعایت نكرده اند به هیچ عنوان اعتماد نكنند.

۳- بهینه سازی سایت (سئو) برای موتورهای جستجوگر

بهینه سازی سایت یا همان (سئو) ،ویرایش ها و اصلاحاتی است كه پس از طراحی سایت و وارد نمودن محتوا توسط یك متخصص افزایش رتبه انجام میشود. استاندارد های سئو كاملا مشخص بوده و روش بهینه سازی سایت استاندارد هایی است كه از طرف موتور جستجوگر بطور مثال گوگل اعلام میگردد. انجام دادن كار های سئو به درستی نیاز به دانش بالا و نیز تجربه كافی دارد كه اگر در این زمینه نوپا هستید با مطالعه هزینه سئو سایت می توانید از هزینه سئو سایت خود آگاه شوید. قوانین و مقررات بهینه سازی ممكن است از طرف موتور جستجوگر تغییر كند.

۴- تاثیر نام صفحات و عنوان صفحات در افزایش رتبه سایت »

موتورهای جستجوگر حساسیت زیادی به نام صفحات و مطالب و عنوان و توضیحات صفحات دارند . در نام گذاری و وارد نمودن عنوان و توضیحات صفحات دقت بیشتری داشته باشید .

۵- كلمات كلیدی نقش كمی در افزایش رتبه سایت ایفا میكنند »

بر خلاف آنچه تا كنون نسبت به تاثیر كلمات كلیدی برای جستجوی صفحه و سایت در موتورهای جستجوگر شنیده اید ، باید بدانید واژه های كلیدی صفحات نه تنها تاثیر بسیار كمتری نسبت به سایر عوامل برای افزایش رتبه و رنك سایت دارند ، بلكه وارد نمودن كلمات كلیدی بدون ارتباط به محتوای صفحات میتواند بهانه ای برای كاهش رتبه و یا حذف صفحه یا سایت از فهرست نتایج جستجو به موتورهای جستجوگر بدهد.

6- لینك به مقالات ، صفحات و محتوای سایت »

بهتر است در سایت خود به مقالات و مطالب خود چند بار لینك بدهید ، سایت نمناك نمونه ای كامل از اجرای این اصل است برای مثال می توانید عناوین مقالات سایت خود را درج كنید و خلاصه مقاله را در صفحه ای دیگر و متن كامل آن را در یك صفحه مجزا قرار دهید و یا اینكه در همان صفحه ای كه متن كامل مقاله را قرار می دهید به عنوان مقاله لینك همان صفحه را بدهید .

7- برسی كل محتوای یك صفحه توسط موتورهای جستجوگر »

موتورهای جست و جو صفحات شما را از بالا به پائین جست و جو می كنند برای همین است كه عنوان صفحات ، توضیحات و كلمات كلیدی اهیمت دارند . چنانچه بتوانید با حذف جدول ها و تصاویر مطالب خود را در قسمت های بالاتری از صفحه قرار دهید شانس شما در موتورهای جست و جو بالا خواهد رفت و در ضمن در حین نمایش نتایج جست و جو بخشی از مطالب شما برای بازدید كننده نمایان خواهد شد و او می تواند بفهمد كه آیا مقاله شما با موضوع مورد نظر او مرتبط است یا خیر .

8- افزایش رتبه مقاله در موتورهای جستجوگر »

چنانچه مقاله ای می نویسید و مایلید كه مقاله شما در نتایج جستجو قرار گیرد بهتر است آن را در یك صفحه مجزا قرار دهید . این موضوع در سئو سایت بسیار مهم است چرا كه خبر شما باید در لینك یك قرار بگیرد تا بازخورد مناسب داشته باشد در قسمت نام صفحه عنوان مقاله را بنویسید (page title) ، افزایش رتبه (رنك) اخبار و مقالات وابسته به رعایت استقلال عنوان و محتوای در تولید مقاله یا اخبار میباشد .

9- ثبت دامین های مرتبط با واژه های كلیدی و دامین های خاص و جدید »
ثبت دامین فارسی مانند : com.فیس-بوك.www و یا دامین فارسی com.لوگو.www و حتی دامین های تایپ انگلیسی مانند ثبت دامنه ir. و ثبت دامنه co. میتواند به افزایش رنكینگ و رتبه سایت در موتورهای جستجوگر كمك كند. یك دامین مناسب همچون نی نی سایت اولین قدم برای بررسی یك سایت و افزایش رنكینگ و رتبه سایت كنترل معنا و تایپ دامنه وب سایت شما میباشد . وقتی چند دامنه مرتبط با محصول یا خدمت خود انتخاب و به ثبت برسانید مسلما این در افزایش رتبه و رنك سایت كمك میكند.


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : آموزش , آموزش سايت , آموزش طراحي سايت , آموزش طراحي , آموزش ساخت سايت , آموزش ديجيتال مارکتينگ , آموزش بازاريابي , آموزش بازاريابي آنلاين , ديجيتال مارکتينگ , آموزش سئو , آموزش سئو سايت , آموزش بهينه سازي , آموزش بهينه سازي وب سايت , آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو ,
نوشته شده در تاريخ شنبه 19 بهمن 1398 توسط امیر روزی طلب

به‌نظر می‌رسد تیم سازندگان شیائومی، کار روی دو گوشی هوشمند پرچم‌دار این شرکت یعنی شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو را آغاز کرده‌اند.

چند روز بعد از لو رفتن مشخصات کامل شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو، حالا گزارش‌هایی درباره‌ی آغاز کار روی آن‌ها منتشر شده است. به گزارش خبرگزاری GSMArena، شیائومی تأیید کرده که می ۱۰ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. این پردازنده‌ نسبت به می نوت ۱۰ که با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی سری ۷۰۰ وارد بازار شد، جهشی بزرگ به شمار می‌رود.

براساس این گزارش، انتظار می‌رود شیائومی می ۱۰ پرو مجهز به شارژر سریع ۷۷ وات و رم ۱۶ گیگابایت باشد. نرخ نوسازی صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز است، ۱۲۰ هرتز خواهد بود. می ۱۰ نیز با همین پردازنده و دوربین اما شارژر کندتر عرضه خواهد شد.

به گزارش GSMArena، شیائومی همچنین درحال کار روی یک گوشی هوشمند دیگر است که انتظار می‌رود ردمی K30 Pro باشد. این محصول هم از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. براساس این گزارش، دوربین گوشی مذکور مانند دیگر محصولات این خانواده، دست‌کم ۶۴ مگاپیکسل است. مشخصات فنی این محصول به‌جز پردازنده، با مشخصات فنی K30 5G که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند، برابر است.

ردمی K30 به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز بوده اما هنوز مشخص نیست که سرعت شارژ آن از سرعت شارژ K30 5G بالاتر است یا خیر. شارژر K30 5G سی وات است.

منبع : https://www.gsmarena.com/evidence_shows_xiaomi_is_working


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , اخبار بازي ,
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 بهمن 1398 توسط امیر روزی طلب

اینستاگرام در آینده به یک ویژگی جدید مجهز می شود. این ویژگی که Reactions for Direct Messages نام دارد، امکان پاسخگویی به پیام ها توسط ایموجی را فراهم می کند.

اینستاگرام همیشه در حال آزمایش قابلیت های جدید است؛ با این حال تا زمانی که فیس بوک تصمیم به عرضه آن ها نگیرد، اخباری در رابطه با آن ها منتشر نمی شود (بومرنگ اینستاگرام به افکت های Echo ،SloMo و Duo مجهز شد). با وجود چنین موضوعی، به تازگی اطلاعاتی در رابطه با ویژگی جدید این شبکه اجتماعی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این قابلیت در حال آزمایش بوده و در آینده به اینستاگرام اضافه می شود.

ویژگی جدید اینستاگرام که Reactions for Direct Messages نام دارد، امکان پاسخگویی به پیام توسط ایموجی را فراهم می کند. در حقیقت با ایموجی های تعاملی روبه‌رو هستیم، ویژگی که در آینده به دایرکت توییتر نیز اضافه می شود (ایموجی های تعاملی به دایرکت توییتر راه پیدا کردند). این اطلاعات از سوی Jane Wong در اختیار رسانه ها قرار گرفته، البته منبع دیگری نیز آن را تایید کرده است.

Reactions-for-Direct-Messages.gif

مدیر بخش ارتباطات فناوری فیس بوک، Alex Voice رسما اعلام کرده اینستاگرام از چند روز پیش در حال آزمایش این قابلیت جدید بوده است. در حال حاضر تنها امکان مشاهده ایموجی تعاملی عشق وجود دارد؛ با این حال در زمان عرضه، 6 ایموجی دیگر نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این قابلیت از سوی اینستاگرام و فیس بوک اعلام نشده است؛ با این حال می دانیم که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش آن است (دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه شد). انتظار می رود برای عرضه عمومی این ویژگی به چندین هفته دیگر زمان نیاز باشد، البته اگر تغییراتی در برنامه های اینستاگرام ایجاد نشود (اینستاگرام دکمه IGTV را از اپلیکیشن خود حذف کرد).

منبع : https://www.phonearena.com/news/Instagrams-tests-reactions-direct-messages_id121905


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , اخبار بازي ,
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 بهمن 1398 توسط امیر روزی طلب

بعضي از مديران سايت‌ها يا دغدغه پشتيباني از كاربران ندارند و يا در تعامل با مردم خجالتي هستند. دليلش آن است كه اغلب مديران سايت افراد فني هستند كه بيشتر ترجيح مي‌دهند پشت كامپيوتر باشند تا با كسي صحبت كنند.

1. پشتيباني كاربران و تعامل با آنها
بعضي از مديران سايت‌ها يا دغدغه پشتيباني از كاربران ندارند و يا در تعامل با مردم خجالتي هستند. دليلش آن است كه اغلب مديران سايت افراد فني هستند كه بيشتر ترجيح مي‌دهند پشت كامپيوتر باشند تا با كسي صحبت كنند. اگر مي‌خواهيد سايت موفقي داشته باشيد، ترديد را كنار بگذاريد. گوش شنوا براي مشكلات و نظرات كاربران داشته باشيد و به آنها پاسخ مناسب بدهيد. مطمئن باشيد اين «شنيدن نظرات» برايتان هم نفع معنوي دارد و هم وضعيت اقتصادي سايتتان را بهتر مي‌كند.

2. استقلال از پلاتفرم

برخي از گردانندگان يا مديران سايت‌ها نسبت به فناوري خاصي تعصبات جانبدارانه دارند. اما برخي ديگر فقط يك چيز برايشان مهم است: سايت خوب و موفقي داشته باشند. خودتان را به فناوري‌ها و فايل‌ها گره نزنيد. اجراي ايده‌ها و روياهايتان را موكول به انجام شدن اين يا آن تغيير فني در سايت يا ظاهر گرافيكي آن نكنيد. براي داشتن سايتي مثل شیپور رعايت چنين نكاتي واجب است. بعضي از صاحبان سايت‌ وسواس عجيبي نسبت به يك جور منو يا افكت خاص يا يك انيميشن فلش دارند. اين سايت‌ها هيچگاه در رديف سايت‌هاي موفق و كامياب قرار نمي‌گيرند. مهم تامين علايق كامپيوتري و گرافيكي شما نيست، مهم رضايت مردم است. مستقل باشيد. دورانديش و با برنامه باشيد. خودتان را به اين آبجكت و آن فايل و اين تكنيك گره نزنيد. هميشه آمادگي پذيرش ايده‌هاي بهتر و ايجاد تغيير را داشته باشيد. من خودم سال‌ها از فناوري‌هاي مايكروسافت استفاده كردم، ولي حالا مي‌بينم سايت‌هاي PHP هم حتي مي‌توانند بهتر و كم‌دردسرتر باشند.

3. انگيزه
بدترين سم براي به شكست كشاندن يك سايت، به كار گماشتن يك مدير بي‌انگيزه است. اگر خودتان مدير سايت خودتان هستيد واقعا از خودتان بپرسيد هدفتان از ورود به اينترنت چيست و اين اقدام چه فايده‌اي براي زندگي و كسب‌و‌كار شما دارد؟ اگر مي‌خواهيد فرد ديگري را به مديريت سايت منصوب كنيد، مطمئن شويد او به اندازه كافي انگيزه داشته باشد. جالب است بدانيد كه مديران سایت طرفداری روزانه ساعت ها با شوق روي سايت خود كار كردند تا به اين موفقيت رسيدند، او را در سود و زيان مادي و معنوي سايت سهيم كنيد. داشتن مهارت‌هاي فني كافي نيست. اگر مدير يك سايت دورنمايي براي كار خويش نبيند، به كارش دل نخواهد بست. بهترين نرم‌افزار و زيباترين سايت هم زير دست چنين مديري به گل خواهد نشست.

4. مهارت در انتخاب محتواي خوب
اينترنت عرصه ارائه محتواي ديجيتال است. خواه اين محتوا معرفي يك كالاي فيزيكي باشد، خواه يك مقاله جديد، در هرصورت داشتن سطح قابل قبولي از مهارت در نوشتن و توليد مطلب لازم است. يك كار بد و ناشيانه آن است كه محتواي سايت خود را با مطالبي كه از سايت‌هاي ديگران كپي كرده‌ايد پر كنيد. رك و راست بگويم: خودتان را گول مي‌زنيد. كاربران اينترنت افرادي هستند كه دست كم سطح متوسطي از هوشمندي را دارند. چرا به سايت شما بيايند؟ به سايتي مي‌روند كه توليد كننده اصلي محتوا است. بايد توجه داشت كه توليد محتوا مناسب در افزایش بازدید سایت بسيار تاثيرگذار است و بايد به آن توجه ويژه اي شود بهترين كار آن است كه وقت بگذاريد و كمي خلاقيت به خرج دهيد. مطمئن باشيد پاداش مطالبي كه خودتان با زحمت تهيه كرده‌ايد را با افزايش فروش و درآمد سايت خواهيد گرفت، به شرطي كه برنامه‌اي براي كسب درآمد از سايت داشته باشيد. محتواي اصيل و دست اول يكي از مهمترين عوامل موفقيت يك سايت وب است.

5. اصول بازاريابي و تبليغ
در زمينه بازاريابي و تبليغ بي‌اطلاع نباشيد. بعضي از مديران سايت‌ا خيلي ساده‌لوحانه فكر مي‌كنند و اطلاع درستي از ماهيت پيچيده مبارزه بي‌امان سايت‌ها براي ربودن ميدان موفقيت از يكديگر ندارند. كافي است گاهي سري به موتور جستجوي گوگل بزنيد و همان واژه ديروز يا پريروز را جستجو كنيد تا بالا و پايين شدن رتبه سايت‌ها را به چشم خود ببينيد.هيچگاه در شروع به سايتي مثل آپارات نگاه نكنيد كه دائما در رتبه هاي بالا است شما نياز به تلاش بيشتري داريد براي موفقيت سايتتان بايد با چشمان باز و آگاهي كامل از اصول بازاريابي حركت كنيد. همچينين كسب مهارت «تبليغ‌نويسي در وي» براي مديران سايت ضروري است. اين مهارتي است كه سال‌ها آن را تدريس مي‌كنم و سعي مي‌كنم در مقالات بعدي به آن بپردازم.

6. اختصاص وقت كافي
برخي از صاحبان سايت‌ها تصور ساده‌انگارانه‌اي از مكانيزم عملكرد يك سايت دارند. آنها فكر مي‌كنند همينكه مطالب خوب و نرم‌افزار خوبي براي مديريت محتواي سايت داشته باشيم، كار تمام است و سايت خود به خود موفق مي‌شود. براي مديريت سايت خود بايد هر روز وقت كافي اختصاص دهيد. اگر وقت و دانش لازم براي انجام اين امور را نداريد مقالات دیجیتال مارکتینگ به بهبود سئو سایت شما كمك شاياني مي كند. منظور از مديريت، مطلب گذاشتن نيست، منظور بررسي و تحليل اوضاع است. بايد مدام از خودتان بپرسيد چگونه مي‌توانم فلان كار را بهتر و سريعتر انجام دهم؟ چطور مي‌توانم درآمد سايت را افزايش دهم؟ چرا فلان مكانيزم تبليغي يا بازاريابي نتايج دلخواه را به بار نمي‌آورد؟ آيا كاربران از خدمات سايت راضي هستد؟ آيا پيشنهادات آنها را بررسي كرده‌ام؟ هيچ راه ميانبري وجود ندارد. براي كاميابي سايتتان وقت بگذاريد.

7. طرح و برنامه‌اي براي توسعه سايت
يكي از نكات ظريفي كه سايت‌هاي موفق رعايت مي‌كنند، داشتن طرح و برنامه‌اي براي توسعه سايت است. توسعه جزو ذاتي يك سايت وب است. يك سايت بدون توسعه، حتي با بهترين مطالب و خدمات، بزودي روندي نزولي را آغاز خواهد كرد. مردم سايت‌هايي كه مرتب تغيير و تحولاتي در آن صورت مي‌گيرد مثل جام نیوز و تلاش مي‌كنند بهتر شوند را دوست دارند. داشتن نرخ رشد منظم، يكي از استراتژيك‌ترين روش‌ها براي موفقيت يك سايت وب است.


8. بررسي سايت‌هاي رقيب
مگر مي‌شود موفق بود و رقيب نداشت؟ موفقيت يك وضعيت نسبي است و در قياس با وضعيت سايت‌هاي ديگر قابل اندازه‌گيري است. پس اگر مي‌خواهيد سايت موفقي داشته باشيد، رقباي خود را بشناسيد. مغرور نباشيد و به سايت آنها سربزنيد. از رقباي خود بياموزيد. بررسي سايت‌هاي رقيب يكي از بهترين و موثرترين روش‌ها براي تدوين برنامه توسعه سايت خودتان است. يك روش ساده براي يافتن سايت‌هاي رقيب استفاده از دستور related در جستجوي گوگل است.


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : آموزش , آموزش سايت , آموزش طراحي سايت , آموزش طراحي , آموزش ساخت سايت , آموزش ديجيتال مارکتينگ , آموزش بازاريابي , آموزش بازاريابي آنلاين , ديجيتال مارکتينگ , آموزش سئو , آموزش سئو سايت , آموزش بهينه سازي , آموزش بهينه سازي وب سايت , آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو ,
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 بهمن 1398 توسط امیر روزی طلب

با توجه به اينكه شيوه هاي فروش محصول با روش هاي سنتي رو به افول است اكثر مشاغل رو به شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي اينترنتي مي آورند ولي اكثر آن ها در اين پروسه موفق نيستند اولين ايده اي كه به دهن همه مي خورد تبليغ در شبكه هاي اجتماعي است كه در اين زمان شركت هاي معدودي را مي توانيد پيدا كنيد كه در اين شبكه ها حضور نداشته باشند.

پس از چند مدت كه نتيجه درستي يافت نشد، صاحبان مشاغل طراحي سايت را استارت مي زنند در ابتده شوق بسياري ديده مي شود ولي بعد از اتمام طراحي سايت و در زماني كه مي بايست ديتا ورود شود هيچ اقدامي براي آپديت سايت نمي كنند و اكثرا اين ترس را دارند كه اين كار كند جلو ميرود و ارزش سرمايه گذاري را ندارد و همين جاست كه نقطه شكست است ما سعي مي كنيم توضيحاتي را به شما در اين مقاله ارايه دهيم كه بتوانيد انتخاب درستي در اين زمينه داشته باشيد سوالاتي در زمينه طراحي سايت مطرح مي شود كه ما آنها را دراين مقاله مطرح مي كنيم

اولين سوالي كه براي ما مطرح مي شود انواع طراحي سايت ؟

طراحي سايت فروشگاهي

پردرآمدترين نوع طراحي، طراحي سايت فروشگاهي است كه در اين نوع طراحي وب ، امكان اتصال به درگاه بانك وجود دارد. از جمله سايت هاي معروف در اين زمينه مي توان به مدیسه اشاره نمود.شايد بتوان گفت سخترين سايت جهت ورود محتوا سايت هاي فروشگاهي است اين نوع سايت ها با توجه به اين كه بايد اطلاعات خاصي به كاربران بدهند به طور ميانگين ورود محتواي هر محصول حدود 20 دقيقه براي فرد باهوش و سريع زمان نياز است ولي با توجه به زماني كه مي گذاريد همان مقدار نيز درآمد حاصل مي كنيد يك نكته را هم در نطر داشته باشيد قيمت طراحي سايت فروشگاهي با توجه به زمان بالايي كه نياز به كد نويسي دارد بسيار بالاتر است وحتما برنامه ريزي براي اين مورد را داشته باشيد.

طراحي سايت شركتي و شخصي

سايت هاي كه بيشترين تعداد را در بسيتر وب به خود اختصاص مي دهند سايت هاي شركتي از لحاظ پياده سازي راحت ترين طراحي را به خود اختصاص مي دهند . از چمله اين سايت ها مي توان به بيتوته اشاره كرد. سايت هاي شركتي بيشتر از اينكه نياز به برنامه نويسي خاص داشته باشند نياز به طراح خوش ذوق دارند سايت هاي شخص نيز مانند سايت هاي شركتي طراحي ميشوند و هيچ آيتم خاصي ندارند هر دو نياز به گالري عكس – مقالات و مديريت صفحات دارند فقط تفاوت در معرفي شخص و شركت است

طراحي سايت تبليغاتي يا خدماتي

اكثر در زمان تماس با شركت هاي طراحي در خواست طراحي سايت شركتي ميدهند چون تصور اين را دارند كه مثلا سايت ديوار چون درگاه پرداخت دارد سايت فروشگاهي است، اما اين تفكر بسيار اشتباه است سايت هايي كه به شما فضايي اختصاص براي آگهي مي دهند سايت هاي تبليغاتي ناميده مي شوند اين تيپ سايت ها نيز هزينه پياده سازي بالايي دارند بهترين اين سايت ها را مي توان ديوار – شيپور –تخفيفان را نام برد البته سايت هاي بسياري نيز هستند كه در اينجا زمان معرفي آنها را نداريم سايت هايي كه نام برديم با هزينه سنگين پياده سازي شده اند.

حال كه تا حدودي با طراحي سايت آشنا شديم بايد بدانيم پس از طراحي چه عواملي باعث پيشرفت سايتمان مي شود و بايد چه اقداماتي انجام دهيم اولين اقدامي كه براي شما بسيار حياطي است ايده گرفتن از طراحان حرفه اي است توجه كنيد ما با يك سايت معمولي به موفقيت نمي رسيم ما بايد طراحي سايت حرفه اي را انتخاب كنيم تا به نتيجه مطلوب برسيم. از جمله سايت هاي حرفه اي در ايران مي توان طرفداری را نام برد سايت پر از ايراد هاي كد نويسي و ظاهري نه چندان كاربر پسند امكان حضور موفق در بازار وب را ندارد كمي هزينه كنيد و سايتي حرفه اي براي خود ايجاد كني در ابتداي مقاله گذري به شبكه هاي اجتماعي داشتيم، نمي شود سايت حرفه اي طراحي كرد اما در شبكه ها حضور نداشت اگر مي خواهيد در موتور هاي جستجو حضور موفقي داشته باشيد يكي از عواملي كه باعث افزايش بازديد شما مي شود و ميتواند يك مشتري را وفادار به شما كند همين شبكه هاي اجتماعيست كه شما هر چند وقت مي توانيد ياداور اين باشيد كه ما هنوز وجود داريم و مي توانيم خدمات جديد و بروز را اراِيه دهيم ما تمام اين توضيحات را داديم اما سوال اول را كامل جواب نداديم

چرا ما به طراحي سايت نياز داريم؟

در زمان حال شيوه هاي سنتي تبليغ ديگر جواب گوي نياز جامعه نيست و هزينه بالايي نيز دارند يكي از روش هايي كه در گذشته براي جذب مشتري داشتيم تبليغات به صورت چاپي بود فرقي نمي كند شما تراكت چاپ كنيد، پوسترچاپ كنيد، بيلبورد بگيريد يا هر تبليغ ديگري همه اينها پر هزينه هستند و زمان زيادي از شما براي اجرا ميگيرند . سئو سايت در موفقيت يك سايت بسيار مهم است و هر گونه سئو داراي قيمت هاي مختلف است و لست قيمت را مي توان در تعرفه سئو سايت مشاهده نمود. حال ما مثالي ميزنيم كه هزينه شما و احتمال جذب شما بايك طراحي سايت چقدر بهتر از سيستم چاپي است

مثال:اجاره بيلبورد حداقل 15 ميليون در شهر هاي بسيار كوچك : جامعه هدف در حد يك بلوار بدون هدف

يك سايت خوب حداكثر 4 ميليوني :11 ميليون تبليغ در سايت ها مرتبط و جامعه هدف دقيق-ارسال خدمات به كل ايران

البته مشاغلي كه امكان ارسال خدمات به غير از محله خود را دارند بايد وارد دنياي مجازي شوند به عنوان مثال كليد ساز يا قصاب محلي توان تبليغ به اين گستردگي را ندارند .

يك طراحي سايت حرفه اي و خوب مانند بانك ملت مي تواند در پله اول صنعت و خدمت شما را مشهور نمايد و قطعا نياز به صرف هزينه در SEO و برندينگ دارد. در پله دوم مي تواند شما را به درآمدي بسيار مناسب برساند.


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : آموزش , آموزش سايت , آموزش طراحي سايت , آموزش طراحي , آموزش ساخت سايت , آموزش ديجيتال مارکتينگ , آموزش بازاريابي , آموزش بازاريابي آنلاين , ديجيتال مارکتينگ , آموزش سئو , آموزش سئو سايت , آموزش بهينه سازي , آموزش بهينه سازي وب سايت , آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو ,
نوشته شده در تاريخ دوشنبه 16 دی 1398 توسط امیر روزی طلب

عرضه‌ی شیائومی می میکس آلفا به‌تعویق افتاد و زمان رسمی نیز برای شروع فروش آن اعلام نشد. این گوشی قرار بود ماه گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار شود.

انتظار برای در دست‌گرفتن شیائومی می میکس آلفا را فعلا فراموش کنید. به‌گفته‌ی Abacus، شیائومی گوشی آینده‌نگرانه‌ی خود را به‌حالت تعلیق درآورده و حتی برای عرضه‌ی آن نیز برنامه‌ریزی نکرده است. در ابتدا قرار بود این گوشی ماه گذشته‌ی میلادی عرضه شود؛ اما این تأخیر باعث می‌شود زمان فروش آن کاملا نامشخص شود. البته شیائومی گفته است به‌زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد.

شیائومی اولین‌بار می میکس آلفا را سپتامبر (شهریور) معرفی کرد. از آن زمان تاکنون، اطلاعاتی از این گوشی مانند دوربین سه‌گانه‌ی دستگاه مجهز به حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نسبت بدنه به صفحه‌نمایش ۱۸۰/۶ درصدی منتشر شده است. شیائومی حتی اندکی پس از معرفی می میکس آلفا، نمونه‌ی فیزیکی این گوشی را نیز نشان داد. اکنون می‌دانیم قیمت گوشی خارق‌العاده‌ی شیائومی بیش از ۲،۸۰۰ دلار است.

دقیقا مشخص نیست چه عاملی باعث این تأخیر شده است؛ اما باتوجه‌به فرم فیزیکی این دستگاه، هزاران دلیل برای به‌تعویق‌انداختن عرضه‌ی این گوشی می‌توان نام برد. همه‌ی این دلایل فقط در حد حدس‌وگمان هستند و تا وقتی شیائومی اطلاعات رسمی منتشر نکرده، نمی‌توان نظر قطعی داد.

منبع : https://www.androidauthority.com/xiaomi-mi-mix-alpha-delay-1070396/


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , اخبار بازي ,
نوشته شده در تاريخ پنجشنبه 12 دی 1398 توسط امیر روزی طلب

شایعه ای جدید به رونمایی از گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ در تاریخ 22 بهمن اشاره می کرد. در این تاریخ با گوشی گلکسی فولد 2 نیز ملاقات می کنیم.


به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد زودتر از پیش بینی ها از پرچمدار آینده خود رونمایی کند. در حالی که گزارش های گذشته به معرفی گوشی های سری گلکسی S11 در تاریخ 18 فوریه 2020 اشاره کرده بودند، گزارشی جدید خبر از معرفی این محصولات در تاریخ 11 فوریه می دهد (گلکسی S11 سامسونگ با نام گلکسی S20 معرفی می شود؟).

بر اساس گزارش های منتشر شده، این شرکت کره ای برای رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس 11 قصد دارد مراسمی را در سانفرانسیسکو برگزار کند. سال گذشته نیز سامسونگ گوشی های سری گلکسی S10 را در سانفرانسیسکو معرفی کرد. در حالی که بیشتر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل 2020 از محصولات جدید خود رونمایی می کند، سامسونگ قصد دارد پیش از شروع این نمایشگاه، پرچمداران خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

سامسونگ در این مراسم از نسل جدید گوشی های انعطاف پذیر خود نیز رونمایی می کند. در همین راستا در تاریخ 22 بهمن با گوشی گلکسی فولد 2 ملاقات خواهیم کرد (گلکسی فولد 2 سامسونگ به نمایشگر شیشه ای مجهز می شود؟). امسال سامسونگ از گوشی های سری گلکسی اس 10 همراه با گلکسی Fold رونمایی کرد.

در حال حاضر سامسونگ تاریخ معرفی پرچمداران آینده خود را اعلام نکرده است. این احتمال وجود دارد که چند روز آینده این شرکت کره ای به صورت رسمی تاریخ رونمایی از این گوشی های هوشمند را اعلام کند. بر اساس شایعات، سامسونگ از گوشی های گلکسی S11e، گلکسی S11 و گلکسی S11 پلاس رونمایی می کند (هر آنچه درباره سامسونگ گلکسی S11 می دانیم). این محصولات در مقایسه با نسل گذشته خود ابعاد بزرگتری خواهند داشت.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/12/26/samsung-galaxy-s11-and-galaxy-fold-rumored-to-launch-on-11th-february-2020/


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , اخبار بازي ,
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 دی 1398 توسط امیر روزی طلب

بازاريابي محتوا چيست؟ بازاريابي محتوا را مي توان يكي از تكنيك هاي مدرن بازاريابي در سطح اينترنت به حساب آورد.

عمر اين نوع بازاريابي بسيار بيشتر از عمر اينترنت مي باشد و از زمان انسان هاي غار نشين آغاز شده است و با پيشرفت انسان به رشد و تكامل رسيده است.
بازاريابي محتوا با توجه به فضايي كه در آن منتشر مي شود متفاوت است اما همه تكنيك هاي بازاريابي محتوا يك نقطه مشترك دارند كه كيفيت محتوا مي باشد.
بازاريابي محتوايي يك استراتژيك براي بازاريابي محسوب مي شود كه روي توليد و توزيع محتوا تمركز دارد كه مي تواند يك مخاطب را هذف قرار داده و جذب خود كند . در مرحله بعد فرايندي نياز است كه فرد جذب و حفظ شده را با بكار گيري راهكاري هاي به يك مشتري تبديل كنيم.

بازاريابي محتوا
به زبان ساده مي توانيم بازاريابي محتوايي را همان هنر ارتباط با مشتري بلقوه محسوب كنيم. شما به واسطه اين روش مشتريان خود را آموزش مي دهيد و در اين ميان محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفي ميكنيد و در نهايت آن ها را به يك مشتري دائمي براي محصولات خود تبديل ميكنيد.
شما با اشتراك گذاري مطالب مهم و كاربري كه مرتبط با نياز كاربران تان است سرعت تبديل شدن يك كاربر به يك مشتري وفادار را افزايش مي دهيد . سايتي همچون آپارات با استفاده از كانتنت ماركتينگ توانست به موفقيت برسد.
بازاريابي محتوا پيش تر از اين توسط بزرگ ترين كمپاني ها در سطح جهان انجام شده و نيز در حال انجام مي باشد كه اين خود نيز نشانگر اهميت بالاي بازاريابي محتوايي است .

بازاريابي محتوا بدون محتواي با كيفيت امكان پذير نمي باشد.
مهم نيست كه از چه طريقي اقدام به بازاريابي مي كنيد اما در هر صورت توليد محتوا بازاريابي دروني كسب و كار و سازمان شمارا تشكيل مي دهد. همواره بايد برروي كيفيت محتواي توليدي خود توجه ويژه اي داشته باشيد تا از اين طريق بتوانيد رضايت مشتريان خود را جلب كنيد . تا زماني كه محتواي شما كيفيت مناسب را نداشته باشند كاربران از مطالعه محتواي توليدي شما ناراضي خواهند بود.

اهداف بازاريابي محتوايي
افزايش آگاهي در مورد محصولات: علاوه بر تمركز برروي برند سازي و افزايش شهرت تجاري خود نياز است كه همواره محصولات خود را براي عموم معرفي كنيد . اين هدف در طراحي سايت فروشگاهي شديدا بايد مورد توجه قرار بگيرد تا شما بتوانيد به فروش بالايي برسيد. در هنگام معرفي محصولات خود نياز است در مورد آنها توضيح هات تكميلي به همراه ويژگي هاي محصول را بيان كنيد تا بتوانيد از اين طريق مشتري را جذب محصول خود كنيد.

افزايش آگاهي نسبت به برند شما: هر كسب و كاري كه آغاز به كار مي كند از همان ابتداي آغاز به كار بايد به فكر معرفي خود به ديگران باشد. نام برند خود را همواره بايد به گوش مخاطبان خود برساند كه برندينگ ناميده مي شود .
ايجاد وفاداري: كيفيت محتواي توليدي شما هرچقدر بالا باشد و براي مخاطب مفيد واقع گردد وفاداري او نسب به شما بيشتر خواهد بود. همواره بايد توجه خاصي به اين موضوع داشته باشيد تا بتوانيد روابط موثر و قوي با مخاطبان خود داشته باشيد. آناليز محتوا به شما كمك خواهد كرد تا كيفيت محتواي خود را مورد سنجش قرار دهيد تا از اين طريق بر روي كيفيت محتواي خود تسط كافي داشته باشيد.

افزايش فروش: قطعا بايد بازاريابي محتوايي يك ثمره اي داشته باشد . تمامي كسب و كار ها در دنيا تمركز خود را برروي فروش محصولاتشان قرار داده اند. از اين رو به سراغ توليد محتوا مي روند تا از اين طريق مخاطبان خود را هدف قرار داده و آنها را به يك مشتري براي خود تبديل كنند. ديوار و يا شيپور را ميتوان موفق ترين سايت هاي داخلي براي رغايت اين مسئله دانست. بازاريابي محتوايي به صورت مستقيم و غير مستقيم بر روي فروش شما تاثيرخواهد داشت پس توجه كافي نسبت به كيفيت محتواي توليدي خود داشته باشيد.

ارتباط سئو و بازاريابي محتوا
برخي از متخصصين بر اين باور هستند كه سئو و بازاريابي محتوا دو امر مجزا از يك ديگر هستند . اما هر دو اين ها دو زوج مناسب و ايده آل براي موفقيت هر كسب و كاري در اينترنت محسوب مي شوند . در حقيقت سئو بدون محتواي با كيفيت و محتواي با كيفيت بدون سئو هيچ گونه معنا و مفهومي ندارند .
توليد محتوا يك نقش قابل توجه در موفقيت شما در سئو خواهد داشت . بازاريابي محتوايي نيز مي تواند علاوه بر جذب مخاطب و بازديدكننده براي سايت شما ، تاثير مثبتي نيز در فروش شما داشته باشد .

سئو و بازاريابي محتوا
تصور كنيد يك محتواي با كيفيت و اختصاصي توليد كرده ايد ، اما هيچ كدام يك از فاكتورهاي سئو و بهينه سازي را در اين مقاله رعايت نكرده ايد . يا تصور كنيد يك وب سايت با جايگاه هاي بسيار مناسب در نتايج گوگل داريد و سئو و بهينه سازي سايت برروي آن پياده شد است ولي هيچ گونه توليد محتوايي ندارد . آيا ممكن است ؟
اين كه برخي از افراد مي گويند محتواي اختصاصي نيازي به سئو ندارد يك باور كاملا اشتباه و غلط مي باشد.

تكنيك هاي بازاريابي محتوا
خيلي از افراد سوال دارند كه چگونه بازاريابي محتوا كنيم ؟ پاسخ اين سوال بسيار ساده است . با توليد و انتشار محتواي با كيفيت ، اختصاصي و غني كه نياز هاي يك كاربر را برطرف ساخته به طور كلي اگر براي كاربر خود فعاليت كنيد رتبه هاي بالا نيز در پي آن به شما مي رسد اين اصل را مي توان در سافت 98 به خوبي مشاهده نمود و به تمامي سوالاتي كه در ذهن كاربر مي باشد پاسخ دهد .

۱- بازاريابي محتوا با استفاده از وبلاگ نويسي
يكي از محبوب ترين شيوه هاي بازاريابي محتوا را مي توان وبلاگ نويسي بيان كرد. در چند سال گذشته تمامي فروشگاه هاي اينترنتي ، شركت هاي صنعتي، شركت هاي ارائه دهنده خدمات هاست، شركت هاي طراحي سايت و ….. از اين شيوه به خوبي استفاده كرده اند . وبلاگ ايراني طرح نيز نمونه اي قدرتمند و حرفه اي از وبلاگ ها مي باشد كه از تكنيك بازاريابي محتوايي براي جذب مخاطب و افزايش فروش خود بهرمند مي باشد .

۲- معرفي تخصصي محصولات و خدمات
به صورت معمول صفحات ارائه محصولات به عنوان صفحات لنديگ در تبليغات به كار برده مي شوند . از اين رو شما مي توانيد با توليد محتواي با كيفيت در اين صفحات و معرفي بهتر مزايا و معايب اين محصول به كاربر شانس خود را براي جذب مشتري و افزايش اعتماد مشتري نسبت به محصول افزايش دهيد .
در يك فروشگاه اينترنتي همچون ديدستان جلب اعتماد مشتري به معناي افزايش فروش است و توليد محتوا يكي از ارزان ترين و راحت ترين راه ها براي جلب اعتماد مشتريان مي باشد.

۳-بازاريابي محتوايي با استفاده از تكنيك | چطور | و |چگونه |
چطور و چگونه دو كلمه اي هستند كه به صورت دائمي در ذهن هر شخص قرار دارد و هميشه در ابتداي هر سوال اشخاص قرار دارد . اين دو كلمه به صورت دائمي مي توانند بعد از خود كلمات ديگري را داشته باشند كه در نهايت به يك سوال در ذهن افرار نقش يابد.
تكنيك پاسخ به سولات يكي از تكنيك هاي قديمي براي جذب افراد مي باشد. شما هر چقدر به سوالات بيشتري پاسخ دهيد مخاطبان بيشتري را جذب خود خواهيد كرد.

نكاتي در توليد محتواي مناسب
انتخاب كلمه كليدي مناسب در توليد محتوا
انتخاب كلمه كليدي مناسب در هنگام توليد محتوا همواره يكي از دغدغه هاي اصلي نويسندگان مطالب مي باشد . همچنين انتخاب كلمه كليدي يكي از اصلي ترين و مهم ترين موارد مي باشد كه بايد در هنگام توليد محتوا به آن توجه داشته باشيم . انتخاب كلمه كليدي مناسب مي تواند راه موفقيت را كوتاه تر كند سايت تابناك مهم ترين اصل موفقيت خود را انتخاب كلمه كليدي مناسب مي داند .همواره ليستي از كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار خود را تهيه كنيد و ازآن ها در تيتر اصلي و در تيتر هاي داخلي استفاده كنيد.

توليد محتواي داراي مخاطب زياد
هميشه سعي داشته باشيد موضوعاتي را انتخاب كنيد كه داراي جذابيت براي مخاطبين باشند و در نهايت محتواي خود را براي آن موضوع توليد كنيد. محتواي جذاب داراي مخاطبين زيادي خواهند بود و از اين طريق مي توانيد اقدام به جذب ترافيك براي وب سايت خود كنيد.

طول محتواي توليد شده
يكي از فاكتورهاي سئو طول محتوا مي باشد . طول محتواي با كيفيت همواره بايد بيش از ۳۰۰ كلمه باشد . صفحات اينترنتي كه داراي محتوايي كمتر از اين مقدار مي باشند ارزش و اعتباري براي موتور جستجوي گوگل نخواهند داشت . در طراحي سايت خبري رعايت اين اصل بسيار مهم است چون بعضي اوقات متن خبر ها كوتاه است و شما بايد آن را به حداقل تعداد كلمات مجاز برسانيد چرا كه اين صفحات اطلاعات كمي را به مخاطبين منتقل مي كنند و گوگل هميشه سعي بر اين دارد كه مخاطبين به اطلاعات مفيد و تكميلي دسترسي داشته باشند.

كيفيت محتواي توليدي
عدم استفاده از مطالب كپي يكي از اصلي ترين موارد براي جلب نظر مخاطبان مي باشد و همچنين در سئو سايت تاثير مثبتي دارد . همواره در تلاش باشيد تا ايده هاي جديد و جذاب براي توليد محتوا داشته باشيد . پيشنهاد ما استفاده از موضوعات و مواردي مي باشد كه در كسب و كار شما و در هنگام ارتباط با مشتريانتان تجربه مي كنيد استفاده كنيد.


تعداد بازدید : 0
برچسب ها : آموزش , آموزش سايت , آموزش طراحي سايت , آموزش طراحي , آموزش ساخت سايت , آموزش ديجيتال مارکتينگ , آموزش بازاريابي , آموزش بازاريابي آنلاين , ديجيتال مارکتينگ , آموزش سئو , آموزش سئو سايت , آموزش بهينه سازي , آموزش بهينه سازي وب سايت , آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو ,
نوشته شده در تاريخ دوشنبه 2 دی 1398 توسط امیر روزی طلب
صفحات وبلاگ
تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به دیجیتال مارکتینگ مي باشد
طراحی : Tem98.Ir| قدرت گرفته از راحت بلاگ